Næringslivsdugnad

Overalt i Norge samles det lokale bedrifter til næringslivsdugnad. Her får næringslivet en mulighet til å mobilisere sine nettverk til å være med og støtte en god sak. Næringslivsaktører samles i et par timer hvor de ringer rundt til sine egne nettverk for å samle inn penger til årets TV-aksjon. Dette er en god mulighet for bedriften til å vise fram sitt samfunnsengasjement, men det er også en arena for å møte andre aktører i lokalsamfunnet. Mange næringslivsdugnader får også god mediedekning lokalt og er et engasjerende arrangement å få meg seg.

Ditt engasjement og nettverk er utrolig verdifullt for TV-aksjonen! Engasjer deg i en næringslivsdugnad og fortell de som er i ditt nettverk at du kommer til å ta kontakt. Deg kan de kanskje ikke si nei til!       

Ta kontakt med din lokale fylkesaksjonsleder for å finne ut hvordan næringslivsdugnader organiseres i ditt fylke. 

Jeg har tidligere vært med i ringepanelet, og det var en god og positiv opplevelse. Det er noe jeg ønsker å bruke tid på, og PwC ønsker å være samfunnsengasjert, så det er naturlig for meg og PwC å bidra.

- Reinholdt Bredrup, Kontorsjef og partner i PwC Tromsø